Förra året när jag började min viktresa (1a Februari) så bestämde jag mig för att ha sockerfria dagar, började sätta en guldstjärna för varje avklarad dag i min kalender. Satte i system att belöna mig för varje 10e dag. Kommer ihåg känslan utav 10 dagar, var så grymt stolt och förvånad att jag klarade det.. 10 blev 20, blev 30 och till slut var jag uppe i 100 dagar.
 
Under hösten har jag stått hyfsat stilla i vikt, sakta gått neråt såklart men inte direkt tänkt på vad jag stoppat i munnen osv, tro mig, jag har frossat under detta år också.. 

Bestämt mig för att köra ett ryck igen iaf! Så nu är jag inne på dag 24, helst utan kolhydrater också.. 
När jag blir sugen så skriver jag upp vad jag blivit sugen på i memo, det är lite terapi, nu ser listan ungefär ut såhär. När jag klarat 100 dagar ska jag fira genom att äta allt detta på en o samma dag.. kan ju bli lite festligt!
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej