Att vara trött är inte riktigt min grej, men bannemej nu är klockan 17.55 och jag har sån himla go lust att krypa ner under täcket och ta natten. Då vet jag nån som vaknar pigg vid typ 03, känns lite overkill! 
 
Idag har jag haft en bra söndag, förutom att jag blir så galet otaggad och deppig när jag känner mig trött och har dessutom haft apont i lårfästet mot knät, jävla påhitt det här med överansträngningar.. men gnäller gör jag inte, det gör jag så himla bra annars. Hursom, har gått ner till badet och simmat, veckohandlat, skrivit validation, spelat badminton en timme och duschat, nu ligger jag här och luktar kokos! Längtar ju inte alls utomlands.
 
Har köpt mig ett måttband också! Har tänkt på något vis att göra det till en viktskala, hur vettotusan men har en liten idé iaf, jag behöver se konkret hur långt jag kommit och hur långt jag har kvar. 
 
Over and out.
 
 

Kommentera

Publiceras ej