Nu ska jag faktiskt vara riktigt gnällig, men det är ungefär så jag har känt mig de senaste dagarna. 
Jag är så himla trött på allt som har med viktnedgång att göra. 
Trött på att behöva tänka på vad man ska äta, vad man vill äta, vad man inte får äta. Trött att tänka på vad man ska träna. Trött på att träna. Trött på att alla ska berömma en för ens viktnedgång (ni behöver inte sluta med det). Trött på att tankarna inte bara låter mig vara en enda liten stund.
 
Varför jag känner såhär? Kan bero på att jag faktiskt just nu är trött på riktigt och behöver sova. Imorgon kanske livet känns lättare förhoppningsvis :) 
 
Idag är det förresten ett år sedan jag vände på mitt liv. Vore fräsigt att få vara jonna för ett år sedan - för helt ärligt så har jag förträngt henne litegrann. Jag trivs bättre med den nya versionen.
 
 

2 kommentarer

Anonym

01 Feb 2016 22:05

Det krävs ett enormt stort mod och styrka för att göra det du gjort. Inte konstigt det kommer perioder som man behöver stöttning! Grymt jobbat och grattis på årsdagen! 💪👍🎉

Lisa

02 Feb 2016 09:08

Hoppas du mår bättre idag. Kram ♥

Svar: Så glad jag blir! Tack bästa Lisa ❤ Kram!
fatnessjonna

Kommentera

Publiceras ej