Nu ni jävlar..håll i er, här kommer ett, vad jag har förstått, efterlängtat inlägg! 
 
Jag har faktiskt fallerat. Skrattade så gott åt att senast få skriva att ni kanske trodde att jag legat hemma och käkat chips. Denna gång har jag faktiskt det! Inte bara chips, utan, choklad, tårta, snickerskakor, pasta..you name it. Så de där 100 sockerfria dagarna har jag nu lagt på hyllan.
 
Men! Min kropp behövde det. Inte ätandet kanske för fyfabian så förstoppad jag varit. Förstår inte de som äter strunt hela tiden - är de vana att bara bajsa en gång i veckan? Fyskruttans så taskigt jag mått. 
Men jag behöver ett break i ätande-banan. Tidigare i veckan tjöt jag konstant en hel dag över tvångstankar kring att jag inte kan stoppa i mig nånting, knappt en banan extra.

Jag längtar tills den dagen allt inte är så allt eller inget.
 
Idag har jag startat dagen med att gå på toa - nu gör inte magen ont längre och jag känner mig fettaggad! 
Detta ska bli den bästa våren i mitt liv. Kan däremot lova att med mitt svängiga humör kommer det komma minst 3 ''våren-suger-inlägg''. Men carpe diem!! 


 

1 kommentarer

Anonym

08 Feb 2016 09:09

Strong and ambition! 💪

Kommentera

Publiceras ej